پنجاه سالگی

امشب که بگذره دیگه اصلا یادم نمیاد آخرین بار که حسابی به سر و وضعم رسیدم کی بوده.اخرین باری که کلی وخ گذاشتم تا صورتمو یه مدل خاص اصلاح کنم، لباسمو ست کنم و برم بیرون.

دیگه داره یادم میره آخرین باری رو که یه روز کامل فکر کردم چطوری بی دلیل یه دوستو حسابی خوشحال کنم.

پیرتر از اونی شدم که حتی حوصله فکر کردن هم داشته باشم

بدتر از همه اینه که دیگه حوصله شروع یه رابطه جدید رو ندارم.حوصله از صفر شروع کردن.حوصله ندارم یه دختری که خیلی خوشگله.خیلی خوب آرایش می کنه.خیلی خوب لباس می پوشه.خیلی عاشق خداست.خیلی عاشقشم،... بهم فرصت بده تا دلشو بدست بیارم.


پیر شدم و فقط یکی رو می خوام که سه شنبه ها با هم بریم سینما.بعد پیاده بیایم تا اون خیابونی که منو یاد خاطره هام میندازه. یکی که ندونه من قبلا هم کس خاصی نبودم؛ تا بتونه بی بهونه باهام بلند بخنده.یکی که اصلن واسش مهم نباشه که حتی جورابای من هم با سه شنبه قبل فرق نکرده.مهم نباشه که بو گند عرق میدم و موهام آشفته است.حتی یواشکی پشت پیرهنم رو مرتب کنه، آخه پیرم دیگه حواسم به پیرهنم نیست!


جز سه شنبه ها پیرا دوست دارن همیشه تو خونه باشن و یه سره آلبوم خاطراتشون رو  ورق بزنن.آه بکشن و همه چیز و هم کس رو بگیرن به تخمشون


نظرات 9 + ارسال نظر
مقداد یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:10

پیرم چون اندازه یه آدم پنجاه ساله حرف زدم، کتاب خوندم، راه رفتم.
دروغ گفتم.بدی کردم.خوبی کردم.
اندازه یه آدم پنجاه ساله واسه شروع یه رابطه ی جدید جدید ترای کردم

انسان دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:02

می تونه یه ذره فعالیت هاتو کم کن بری رو دور کند که بقیه عمرت به اندازه ۵ سال بگذره!

ب چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:37

امین یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:58 http://janazad.loxblog.com

سلام دوست عزیز
این مطالب آخرت خبر از یک دل گرفته می ده!

منم این تجربه رو داشتمِ؛ شاید دلیلش همین عقلگرا بودنمونه! آخه آخرین دیدارمون گفت یا حرف عقلتو گوش کن یا دلتو؛ منم عقلو انتخاب کردم و اونم رفت

من لولی ملامتی و پیر و مرده دل؛
تو کولی جوان و بی آرام و تیزدو؛
رنجور می کرد نفس پیر من تورا؛
حق داشتی تو نیز برو؛ (اخوان ثالث)

امیدوارم هرچه زودتر ازین حال و هوا بیای بیرون و بشی همون مقدادی که قبلا مطالبتو میخوندم و لذت می بردم

دمادم شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:18 http://www.damadamm.wordpress.com

بر سه شنبه برف میبارد"
سه شنبه ها همیشه تداعی خاطرات عجیب است. این حس و حال شیرین تر از دلواپسی های چطور لباس پوشیدن های بیخود است.
www.damadamm.blogsky.com

کدبانو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:02 http://www.jarooyekadbanoo.blogfa.com

آخه کی میاد با پیر مرد بره سینما؟اول حوصله اتو سر جاش بیار بعد برو سینما .منم به سن باشه باید برم دنبال گور و کفنم ولی خوب نمیشه که همینجوری راحت افسارمو بدم دست عقلم پس با احساسم زندگی می کنم و جوون می مونم و پارک و سینما هم می رم.

سیدعباس سیدمحمدی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:39 http://seyyedmohammadi.blogsky.com

سلام مقداد. حالت چه طوره. یادی از ما قرا کردی. ایشالا خوب و سلامت باشی.

حضرت خضر دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 http://hazratekhezr4.blogfa.com

من هفته ای یکبار به زور ریشم رو اصلاح میکنم!

زینب دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:25

سلاااااااااام
حاله شما؟
از دیدن وبلاگتون لذت بردم.
http://payambaremehrbaniha.loxblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد